Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne 0 IQ bi yorum bu, sektördekiler ne yesin?
Şu foruma üyeler alınırken IQ testi yapılması gerek.
öncelikle sektördekilerin ekmeğiyle oynama gibi bir amacım yok , 1 aylık bir çalışma için gereksiz olduğunu belirttim herkes aynı düşünmeyebilir bunada düşünce özgürlüğü diyoruz mesela değil mi ?