hakanyerlikaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen, taksitlendirmeli avans çektiniz.

Hesap özetinizden, taksit ödeme ekranında görebilirsiniz.
Ek hesaptan taksitli çekim ya yok ya da ben de açık değil, tek çektim zaten.


chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail gelir. İşte dönem borcu bu kadar diye.
Daha sonra ücret geçersen ykb hesabına oradan düşüyor.
Hızlı bir şekilde yatır çek yapmam lazım, illa ki oto çekiyordur ama kaç gün bekleyecek, ödendi mi ödenmedi mi belli değil şu an.