hakanyerlikaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

YKB, maaş kartınız ise 01 ile 17 tarihleri arasında maaşınız yattığında asgari ödeme tutarı otomatik olarak ödenecektir.

01 ile 17 tarihleri arasında herhangi bir ödeme gerçekleştirmezseniz, ödemeniz gecikmiş olacaktır.
Maaş kartı değil hocam, işte ödemeyi nasıl gerçekleştiriyoruz, nereye basıyoruz? Eğer otomatik çekiyorsa şu an benden çekmiş mi görünüyor yoksa hala borçlu muyum?