Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen hemen her şeyi elemek gerek ki kullanıcıya direk sunabilmek Restoran misali bir yemeği uzun süre götürmezseniz müşteri memnuniyetsizlik yaşar. Gogil da o yöne doğru ilerliyor, Kaliteli bi içerik, ve site hızı. Sonrası zaten geliyor Şuan bu işlemleri başaranların başarıları yükseliyor, yapamayanlar ise düşüyor, O suretle ilerleyen günlerde sanki hafta sonu yada ilerleyen zamanlarda orta halli bir güncelleme gelebilir diye düşünüyorum.
Selamlar, kesinlikle öyle hocam haklsınız. Bu denilenleri yaptıktan sonra site içerisinde de kullanıcı deneyimi kriterlerine göre hareket edilmeye devam edilmeli, yoksa o şekilde de anlamı kalmaz işin