Aslında sinyallerini aylar yıllar öncesinden veriyor Google. O yetmiyor birçok kişi de burada paylaşımlar yapıyor, mesela Melih'i ben bu hız olaylarının önemli olacağının söylentisi çıktığından beri bu tür paylaşımları ile görüyorum, hala görselliği takıntı haline getiren arkadaşlar, olmayacak şeyleri tekrar tekrar deneyenler var. Temeli sağlam atmazsak olmaz. Arabalar hafif olsun çok benzin yakmasın diye kartondan yapsak nasıl olurdu mesela

onun gibi birşey. Temayı, eklentileri, sunucuyu dikkatli seçmezsek olmuyor artık.
Hemen hemen her şeyi elemek gerek ki kullanıcıya direk sunabilmek

Restoran misali bir yemeği uzun süre götürmezseniz müşteri memnuniyetsizlik yaşar. Gogil da o yöne doğru ilerliyor, Kaliteli bi içerik, ve site hızı. Sonrası zaten geliyor

Şuan bu işlemleri başaranların başarıları yükseliyor, yapamayanlar ise düşüyor, O suretle ilerleyen günlerde sanki hafta sonu yada ilerleyen zamanlarda orta halli bir güncelleme gelebilir diye düşünüyorum.