Aslında sinyallerini aylar yıllar öncesinden veriyor Google. O yetmiyor birçok kişi de burada paylaşımlar yapıyor, mesela Melih'i ben bu hız olaylarının önemli olacağının söylentisi çıktığından beri bu tür paylaşımları ile görüyorum, hala görselliği takıntı haline getiren arkadaşlar, olmayacak şeyleri tekrar tekrar deneyenler var. Temeli sağlam atmazsak olmaz. Arabalar hafif olsun çok benzin yakmasın diye kartondan yapsak nasıl olurdu mesela

onun gibi birşey. Temayı, eklentileri, sunucuyu dikkatli seçmezsek olmuyor artık.