rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten mümkün mü böyle birşey?

@Leuqme; 'nın söylediği gibi şirket kurup yatırım yapıp oturum izmi almak ve Amerikaya gitmek mümkün mü?
Normal de mümkun ben online kurup ona yatirip yapsak oluyor mu diye merak ettim oda oluyormus