beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2023 yılı itibari ile en zengin insanı kimseye borcu olmayan insan olarak görüyorum.
rakamlar ütopik kredi dediğin 100k dan başlıyor 10 sene önce bu paraya ev alınıyordu.
köşedeki bakkala selam veriyorsun 100 liran gidiyor.
bu belirsizlikte araç için kredi çekmek makul gelmiyor bana. borçlanmadan hayatını sürdüren en kral olacak gibi hissediyorum
kimisine göre de bu enflasyonda kredi almak en mantıklısı . Para enflasyon karşısında eriyor ilk yıl ödeme konusunda zorluk çekerim ama sonraki yıllar çok kolay şekilde öderim kafasında millet.