Merhaba, bir süredir düzenlemesini yapıyordum ve bitmesini artık az kaldı. Birkaç alt sayfa ve ufak tefek düzenlemeleri kaldı. Ama genel olarak bitti. Sizce tasarım nasıl olmuş, eksiği fazlası var mı? Olumlu olumsuz tüm yorumlara açığım.. Teşekkürler.
Şu an çalışan sayfalar, home, about, contact, blog içerik sayfası ve pro services..
Komple Elementor pro ile yapılmıştır.
Site Adres