Mesajınız için teşekkürler, biraz daha teklif geldikten sonra değerlendireceğim hocam.
Bu arada posta kutusuna çok alakasız mesajlar geliyor, 1500 TL kurmak isteyen, 2000 TL kurmak isteyenler gibi, elbet herkesin fiyatı farklıdır ama arada uçurum fark olmasını doğal karşılamıyorum.
Kimisi udemy'den 25 TL lik eğitimle profesyonelim diye geziniyor kimisi de gecesini gündüzüne takıp kendini geliştiriyor hocam.
200 300 TL'ye şu devirde marketten sakız alınmazken web sitesi yapılması hem mesleğe ihanettir hem de yapılan işten pek birşey beklemek doğru olmaz.
Herkesin emeğine biçtiği fiyat farklı ne yazık ki