2021 yılına kadar binance a swift yöntemi ile dolar yatırılabiliyordu karşılığında hesaba busd veya usdt tanımlanıyordu. En son bildiğim kadarıyla usd işlemleri kapalıydı. Yurtdışına döviz gitmesin diye alınan önlem olabilir.