RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@dll;
Yaşadığımız sürece buradayız inşallah
Çoğu kişi web işlerini vs. bıraktığından forumu da bıraktılar sanırım. Sonuçta burası ekşisözlük gibi bir platform değil. Daha çok ticaret dönüyor, ekmek kapısı çoğu insanın.