İlk üyeyi geçtim bu foruma ilk üye olduğumda 14-15 yaşında çocuklar vardı.
Şimdi hepsi adam oldular çoluğa çocuğa karıştılar. )))
Zaman hızlı geçiyor gençler kendinizi geliştirin.