Konu
R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
29-10-2022, 07:07:20
#23
digiklan
İlk üyeyi geçtim bu foruma ilk üye olduğumda 14-15 yaşında çocuklar vardı.
Şimdi hepsi adam oldular çoluğa çocuğa karıştılar. )))
Zaman hızlı geçiyor gençler kendinizi geliştirin.