Dün yemek sepeti hesabıma girdim bana özel 50₺ alışverişe 40₺ indirim gelmiş baktım kartımdada 25₺ vardı kullanayım dedim siparişi verdikten 3 4 dakika sonra sipariş iptal oldu ürün mevcut değil diye yaw tamam mevcut değilse neden gözüküyor hadi bir yanlışlık oldu paranın geri yatmasını bekliyorum 24 saati geçti. Belki banka ile alakalıdır yatırma süresi ancak benim sitem ettiğim durum şu belki karttaki son parasıyla söylendi adam aç kalıcak böyle bir olay olduğunda hesabın cüzdan bölümüne direkt iade seçeneği sunması doğru olmaz mı