KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapımcılarına çok kırgın olduğunu biliyorum @MELİH;
kendi kaderlerine terk ettim onları
bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tema benim gözümde zirvede yani, temelde sadece 2 tane zorunlu eklenti ihtiyacı ile çalışıyor. Bunlar Woodmart Core ve WPBakery Page Builder Bazı temalar 8/10 tane zorunlu eklenti ile geliyor performans yerlerde oluyor haliyle. Hız ve özelleştirme konusunda da baya yetenekli bilginiz olsun. Ben gutenberg ile değil de klasik düzenleyici ile ekliyorum içerikleri.
wp bakery dedin göz yaşım pıt.

diğer yandan gutenbergi içerikler için değil temayı özelleştirmek için kullanıyoruz zaten üstat.
GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bir başarı ancak hayret verici bir başarı değil. Çok daha iyi seviyelere gelmesi dileğiyle
doğrudur ama birçok kişinin birkaç ayda gelemediği seviye olduğu için başarılı olduğunda hem fikiriz o zaman
RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında r10 da GeneratePress tarikatı kurulacak seveni çok bu temanın. Ben jannah ve jnewsi begenıyorum ama en sonunda ben de alacagım gıbı bu temayı
üstat kimseyi kara kaşına gözüne sevmiyoruz faydası var ki el üstünde tutuyoruz