Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5-2 yıl önce uygundu çalışıyorduk işler yolundaydı alabiliyorduk hocam aslında bu kadar abartılacak bir şey yok
yolla bana gelsin o vakit hizmet yaparım sana reskin falan bişeyler