Artık ben googlenin verdiği verilere pek bakmıyorum , deneme yanılma yolu ile başarı sağladığım yoldan ileriyorum

sizin verdiğiniz bilgileri asla küçük görmek sizi yalancı cıkarmak gibi bir derdim yok kendi fikirlerimi söylüyorum sadece.
estağfurullah üstat tabi ki ben de düşüncelerinize saygı duyuyorum.
ama bi noktada bazı otoritelere de güvenmemiz gerekiyor. herkesin kendi bildiği doğru olduktan sonra hakikate ulaşmak pek mümkün olmaz düşüncesindeyim