Mekana hanımla girdik, servis kağıdında domaini görür görmez hanıma dedim ki "Bu domaini almış adam, bunun acısını hesapta çıkarır." Ne alaka falan diyip gülüp geçiştirdi. Hesap gelinceki tepkisini keşke videoya alsaydım 🥲
Şaka bir yana işletmeye helal olsun, 1867 yılında kurulmuşlar. Markalaşmanın önemini de bildikleri için baba gibi domaini almışlar. Tepe tepe kullansınlar.