ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük etken genetik bizim de baba tarafında saç hiç yok ama bir tek en büyük abimde hiç saç dökülmesi olmadı ama onun da 18 yaşına geldiğinde saçları kar beyazdı. Bende de dökülüyordu ön taraf ve tepeler açılmıştı baktım buna bir çözüm yok gittikçe saç kalmayacak 15 gün önce saç ektirdim ve memnunum pişman değilim. Süreçte korkuluğu gibi değil buna emin olabilirsiniz ben senelerce korkumdan düşünmüyordum bile sonra anlık gaz ile ektirmeye karar verdim ve 1 hafta içerisinde tüm muayene vs süreçlerini halledip ektirdim şimdiye kadar neden korkup da erteledim diye kendime kızıyorum şu an.
Hocam bizde kel yok iki taraftada, benimki özel durum olabilir ama şampuan değiştirdim şu sıralar azaldı