osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaş sonrasında "ben mühendisim" diye gelip 2000 dolar maaş isteyecek.
vermedikleri zaman da kükremeye başlayacak.
+
Sınavlarına da girelim mi ?

Hocam o kadar değil tabi