Değerli hocalarım konuyu sizler kavga edesiniz diye açmadım lütfen biraz daha nazik ve sakin iletişim kuralım Abdullah hocama gelince hocam hukuki olarak açıklamasını doğru cevap kısmında görebilirsiniz sizin söylediğinizle olayın hiçbir alakası yok siz konuyu yanlış anlamışınız. Bu tarz eften püften sebeplerle kabalaşmaya kalp kırmaya gerek yok.