Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oldu canım adamdan izinsiz scptini kullan sonra bize çok flim izliyor diye laf sok ?Karşı dava açsa ne olacak kaybedecek .İzinsiz dağıtmanın hırsızlıktan farkı yoktur.Bilmiyorsanız gidin ilgili konu moderatörlerine yazın.Yıllarca forumdasın ama bir halt bildiğiniz yok.
Adam aylarca bir yazılım kodlayacak sen kafana göre dağıtacaksın öyle mi ne güzel dünya.
Adamına denk gelmemişsiniz siz anlaşılan.Gelirsen bak bakalım kaç para para cezası yiyorsun görürsün.
Bilmiyorsanız araştırın çocukça yorum yapacağınıza.
Polemige girmemek için blok ve cevap yok.
Forumda bulunduğum yılla konunun ne alakası var anlamadım ben 5 yıl altı üyeleri muhattap almıyorum gibi bir açıklama mı yaptım. Konu moderatörü olunca sen her konuya hakim olduklarını mı düşünüyorsun. Bu bakış açısıyla zaten kimin bilip bilmediği hakkında yorumda bulunabiliyorum. Benim sizin gibi birisinin yazdığı scripti kullanmaya tenezzülüm yok istediğimi kendim yazabilirim. Bilişim Hukukunu sen daha iyi biliyorsun biz cahiliz. Kullandığınız bilgisayarınızda kaç tane ***** yazılım var şimdiye kadar başınıza ne iş geldi asıl boş yorumları kendinize saklayın.