Kim neyi tespit edecek hocam sen başkalarını dikkate alma %100 diyenler çok film izliyor.. Karşı tarafa bir dava da sen açarsın çok zor değil.
Oldu canım adamdan izinsiz scptini kullan sonra bize çok flim izliyor diye laf sok ?Karşı dava açsa ne olacak kaybedecek .İzinsiz dağıtmanın hırsızlıktan farkı yoktur.Bilmiyorsanız gidin ilgili konu moderatörlerine yazın.Yıllarca forumdasın ama bir halt bildiğiniz yok.
Adam aylarca bir yazılım kodlayacak sen kafana göre dağıtacaksın öyle mi ne güzel dünya.
Adamına denk gelmemişsiniz siz anlaşılan.Gelirsen bak bakalım kaç para para cezası yiyorsun görürsün. Bilmiyorsanız araştırın çocukça yorum yapacağınıza. Polemige girmemek için blok ve cevap yok.