Bir şey olmaz diyenler yav bir de tuhaf.
Arkadaşım ne alıcıyı ne satıcıyı tanırım.
Bu zamana kadar bir çok scrpti almışımdır .
Kendi sitelerime örnek 15 tane siteme de kurabilirim ancak birine ne ücretsiz verebildim satıcıdan izinsiz ne de satabildim bunu yapmak zaten etik değildir.
Bunu yaptığınız takdirde karşı taraf dava açtığı anda %100 kazanır.Satış hakkını devretmediği sürede dağıtamazsınız sadece kendi kurduğunuz istedğiniz kadar sitede kullanabilirsiniz bu kadar basit.
Kişi konusunda dağıtılamaz,satılamaz ,açık kaynak sınırsız yazdıysa bunu anlamak zor değildir.
Adam satış hakkını verecek olsa zaten bunu konusunda belirtir ve fiyatı çok farklı olur.
Örnek ben birine bot yapıyorum sınırsız pcye kurulum açık kaynak diyorum ama adam benden izinsiz onu bir başkasına ücretsiz ücretli veremez .Sadece kendi pclerinde kullanabilir bu kadar basit olay .