CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scripti sattığınız kişinin domaini bana ait dersiniz olay kapanır, büyütmeyin böyle şeyleri. İstediği yere şikayet etsin satış değil kendinizin olduğu kanıtlarsınız.
Hocam aklımda böyle birşey yok aslında arkadaşın tavrına sinir oldum bu arkadaş çoğumuzun tanıdığı ve daha öncesinde ben de dahil ticaret yaptığı bir arkadaş. İhale çok düşük bir miktara kalınca böyle bir şey yazdığına eminim ama o zaman düşündüğün taban fiyatı yazmalısın diye düşünüyorum