Herkese Merhaba, ihale ile aldığım bir script için Satıcı açık arttırma da şu ifadeyi kullanmış:
" !!! Açık kaynak kodlu SINIRSIZ kurulum SINIRSIZ domaine kurabilirsiniz !!! "
Ödemesini yaptım ve scripti teslim ederken linki verip şöyle yazmış:
Scripti hiç bir yerde satamaz, pazarlayamaz, DAGITAMAZSINIZ. Sadece kendiniz için kullanabilirsiniz.
Bunun üzerine ise mesajlar aşağıda ki gibi:
Sizce Haklı mıyım haksız mıyım? Görüşlerinizi bildirir misiniz?