Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla üstat bende sadece hesabıma geçen paraya fatura kesiyorum.
sonuçta elime geçen para bu değil mi?
hocam ben öyle olmaz eksik kesiyorsunuz. araştırınız benim şeklimin doğru olduğunu göreceksiniz.