Merhabalar bilindiği üzere bir süre önce kart ekli hesap satışları yeniden aktif oldu yani yasak kaldırıldı ancak bazı nedenlerden dolayı mesela alınan hesaplar risk payment sorunu oluşturmaktadır.
Hem alıcıyı hem satıcıyı düşünerek bir öneride bulunmak istiyorum.
Kart ekli hesap satışı yerine eşikli hesap satışı yeniden serbest olsun.
Zaten bilindiği üzere kart ekli hesaplar olsun boş hesaplar olsun genelde %70 oranında eşikli reklamlarda kullanılmaktadır.
İndirimli reklamlarda aynı sistem zaten .
Benim önerim serbest olsun ama bazı şartlarla olsun.
Mesela
Eşikli hesap satışı serbest olacak ancak örnek 10 dolar eşikli hesap satışında kural şu olmalı
10 dolarlık hesap satışında test reklamı çıkılmış olmalı ve minimum
0.10-0.50 dolar harcama olmuş olmalıdır.
Böylelikle hesapda sorun olmadığı belli olacaktır.Eşik düzse bile bunun alıcı kişinin yaptıgı reklamdan dolayı olduğu ortaya çıkacaktır.
Böylelikle iki tarafında hakkı gözetilecektir.
Ek olarak taban fiyat olmalı 10 dolarlık eşiğin satış fiyatı taban fiyatı 2.5 dolar yani güncel kurdan 46 TL bunun yerine taban fiyat 10 dolarda 40 tl olabilir.
25 dolarda ise örnek taban fiyat 125 tl olmalıdır.
Dediğim gibi taban fiyat ve harcama yapmış hesap olması şartı olmalıdır.
Böylelikle kart ekli hesap satışı yerine bunun serbest olması bence daha uygun.
Satıcı risk payment garantisi vermiyor genelde ama alan adam belki de hesap kalitesinden dolayı risk payment alıyor ?
Böylelikle hem şikayetlerin önü önlenir hem de 2 tarafta düşünülmüş olur.
Temsili kural
Eşikli hesap satışı yasağı kaldırılmıştır.
Eşikli hesap satışı kuralları ;
10 dolar /9 euro eşikli hesap satışında taban fiyat 40 TL dir .Sponsorlu reklamlarda 30 TL dir .
25 dolar /20 euro eşikli hesap satışında taban fiyat 125 TL dir .Sponsorlu reklamlarda 100 TL dir .
Kısacası fatura tutarı üzerinden satış fiyatı max%25 olmalıdır.
TL-DOLAR-EURO bunlar haricinde para birimleri reklamda pek sağlıklı olmuyor ve en verimlisi dolardır.
Eşikli hesap satışında hesaplarda test reklamı çıkılmış ve minimum 0.10 dolar harcama yapmış olmalıdır.
Önerimin dikkate alınmasını talep ediyorum.
@Engin.ilicali;
@AYJANS;
@tunatun;