Yükseliş bu şekilde hocam. Önemli Webler de zaten kankırmızıya dönmüş hiç umursamadan makale girişi yapıyorum.
tamam işte bu dediğim sonucu yansıtıyor
bazı şeyler çok saçma. zaten adsense kodlarını boş html ye koy yine hız hatası alıyorsun. deneyin isterseniz. boş html ye adsense kodlarını koyup test yapın zar zor geçer.
adsenseye rağmen önemli web verilerinden geçilebiliyor. tabi temanız bunun için uygunsa