Arkadaşlar ben de konuyu görünce mesaj attım, konuya geri dönüp bakınca iş verildi düzenlemesi yapılmış. Yani 4 dakika içerisinde gelen mesajlardan referanslarını inceleyip, iş hakkında konuşup teklif alıp nasıl anlaşıldı şu an anlamadım. Biz yavaş kalıyoruz sanırım, kolay gelsin hayırlı olsun.
İlk yazan kişi yaptığı websitesi ile bana ulaştı anında çok fazla direkt mesaj aldığım içinde konuyu güncelleyip a rkadaşla detayları konuştum. Açıklamak herkesin kafasını netleştirmek adına.Sağolun size de kolay gelsin.