Ben de yapıyorum, günde 1 kez hakkımız var. Gruba konuyu açtıktan sonra yorum kısmına @herkes yazarken zaten kendisi öneriyor. Benim lzlenimim de şu; grubun kurucusu siz olmalısınız, uzun süre ceza almamış olmanız lazım ve grup kapalı grup olacak. Bunlar kesin bilgi değil benim yaşadığım durum
Grubun açık kapalı olması ile ilgisi yok açık grubum da çıkıyor boşa kapalıya almayın tekrar açık yapamazsınız