Tabii yardımcı olmak isterim buyrun
Rica ederim, limited şirketi sahipleri faydalanamıyordu evet ancak şu an ki paket için KOSGEB üzerinden kuruluş hibesi almış olmanız önemli değil, limited şirketinizde ki hisseniz de %50' nin altında olursa eğer problem kalmayacaktır
Şirketin %100'ü kendi üzerime şimdi bunun için şirket mi devir edeceğiz