Ben de yapıyorum, günde 1 kez hakkımız var. Gruba konuyu açtıktan sonra yorum kısmına @herkes yazarken zaten kendisi öneriyor. Benim lzlenimim de şu; grubun kurucusu siz olmalısınız, uzun süre ceza almamış olmanız lazım. Bunlar kesin bilgi değil benim yaşadığım durum