hocam görsel okunmuyor bide sorum var size
Tabii yardımcı olmak isterim buyrun
Çok güzel bir konu olmuş teşekkürler,
En son konak Esnaf sanatkarlar odasına gittiğimde Kosgeb'ten destek alanlara kullandırmıyorlardı. Kosgebden aldığım destek sadece açılış desteği oda 5.000 TL idi.
Şahıs şirketiniz var ve herhangi bir LTD ile ortaklığınız veya kendinize aitse yine önünüze taş koyuyorlar kullandırmıyorlardı. (benim hem şahıs hem LTD şirketim var kullanamıyorum.)
Tamamen göz boyamak için yapıldığını düşünüyorum çok saçma şartlar var.
Rica ederim, limited şirketi sahipleri faydalanamıyordu evet ancak şu an ki paket için KOSGEB üzerinden kuruluş hibesi almış olmanız önemli değil, limited şirketinizde ki hisseniz de %50' nin altında olursa eğer problem kalmayacaktır