O zaman cehennemliklerin hepsi bilerek öyle yaratılmış. Bu durumda ibadetin bir anlamı kalmaz. Bunu çeviren bir taraftan çevirmiş gibi duruyor. Yani kötü birinin iyi olmaya çalışması da Allah'a karşı gelmek oluyor. Az mantıklı düşünen biri bunlara inanmaz.
Diğer bir bakış açısıyla bu soruya cevap verene göre islam hoşgürü dini denmesi tamamen uydurma mı? Ama her ne kadar şimdilerde aşırılar yüzünden öyle gözükmesede dinimiz özünde hoş görü üzerine kuruludur.