bakış açısı işte, ne yazık ki doğru noktadan bakamadığın sürece daima kör açıya mahkum
insan bulunduğu noktayı nirvana sanır hep

örneğin çoğu yaşlı insan ah gençliğimde şimdi ki aklım olacak der. halbuki olay insanın kendini olumlu yönde geliştirmesinde saklı.
bir çoğumuz ise ne ahlaki ne de medeni açıdan gelişmek yerine maddi açıdan gelişmeye yönelmiş haldeyiz.
ek olarak mutlak kader denilen bir konu var. buna vakıf değil isen ne yazık ki baktığın açıdan sadece dünyaya çocuk getirmiş olmaları görünür. pencereyi biraz büyütmek lazım
Bakış açısı deyip eleştirmek kendi doğru sandığını herkesin doğru kabul etmesini beklemek...