eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dünyayı aşabilen ya evliyadır ya arif. bu arada hgk üyeliğiniz varmı nik yabancı gelmedi @Neron;
hgk nedir bilmiyorum hocam uzun süredir nero ve neron nicklerini kullanıyorum