Dünya derdi olmayıp ahiret için yaşayanlar lütfen çocuk yapmasınlar. Onlar sizin seçtiğiniz hayatı yaşamak zorunda değiller. Çevremde böyle insanlar var, hem yokluk içindeler hemde 3-4 tane hatta 5 tane çocuk yapmışlar. Ne düzgün eğitim alıyor çocuklar ne de bir yaşantıları var.