Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
shopier her ayın sonunda sana bir fatura keser. o ayki cirondan almış olduğu komisyon üzerinden hesaplanır bu fatura. diyalimki sen 10binliralık satış yaptın. senin hesabına 8500 lira geçti 1500 shopier komisyon aldı. shopier sana bu 1500 ün faturasını keser. sende şahıs şirketi kurup bu ciro üstünden kdv dahil fatura kesersin. yani 10binliralık fatura kesmek zorundasın. peki diyeceksin 1500 kesti benden shopier bu ne olacak? bu senden kestiği komisyonuda gider olarak muhaseben beyan edecek. hayırlı kazançlar şimdiden.
valla üstat bende sadece hesabıma geçen paraya fatura kesiyorum.
sonuçta elime geçen para bu değil mi?