**Ticari Konu Değildir**
Selamlar bir firmadan xml anlaşması yaptım ama trendyol xls istiyor. entegrasyon firmaları da çok pahalı başlangıç için. bunun için bir yazılım bulabilirmiyisz nasıl bir yol izliyorsunuz?