Hocam ben pinli domainsiz hesabi 1300 e aylarca kaldi konum zor sattim. Arkadasa 5 k diyorsunuz bize 3 k taban fiyat diyorsunuz. Bende bundan bahsediyorum. Kimse almaz yani
Arz talep meselesi.
Ben size 3 K demiyorum. Siz ilk mesajinizda o şekilde bir hesaplama turu belirttiğiniz için yazdık sadece.
Pinli domainli ödeme almış bir hesabın şu anda 4-5 k yapması normal ve bu fiyatlara oldukça fazla talep var.