Foruma ilk üye olduğumda hareketli avatarlar çok hoşuma gitmişti. Bende kendime yapmak istemiştim. Sonra biraz Google araması ile ücretsiz bir siteden yaptım. Bir iki saatte halletmiştim.
Aslında boş bir yorum olsun diye yazmadım bunu. Eğer tasarımcı olmak istiyorsanız; hayal etmeniz ve araştırmanız lazım. Doğrudan cevaba ulaşmak yerine cevabı sizin bulmanız, araştırmanız lazım. Forumun arama kısmına yazın. Google a yazın. YouTube da videolar izleyin. Aradığınız her bilgi internette var. Bu bilgiyi bulmak için bile uğraşmazsanız müşterinin istediği tasarımları hayal etmek size çok zor gelecek. Programın izin vermediği yerlerde tıkanacaksınız.
Bunun için hangi konu olursa olsun. Birilerine sormadan önce derya ya bir dalın. Olayın sağından solundan bakın bir fikir edinin. Sonra kafanızda cevaplanmamış bir soru yığını ile bir bilene gidin. O zaman bilen birinden çok daha iyi faydalanabilirsiniz. Yoksa hazır elde ettiğiniz bilgilerle bir yere varamazsınız.
Tabi bunlar kendi düşüncelerim. Yazasım geldi biraz. Umarım birilerine faydası olur. Hayatınızda başarılar
İyi forumlar