İşçi nüfus'dan pek bir beklentiniz olmasın hocam, onlar çalışıp ülkelerinde yemek için gelen köleler. asıl önemli olan Araplar. 😃
haklısınız hocam. Ben biraz daha ticari düşünüyorum. Özellikler araç kaplama işi. Açık hava reklamcısıyım. Araç kaplama tabela vs işleri yapıyorum. Malum araplarda altın kaplama araçları severler.... Kazanç noktamda işçilik olduğu için.............
Ama iyi maaş olursa işçi olarakta çalışırım tabi niye çalışmayayım. (: Amaç ekmek parası.