Yok ben çalışmaya gitmeyeceğim hocam

Gördüğüm bir kaç eksiklik var. Onları tamamlayacak bir proje geliştireceğim. Bu projeye aylık ne kadar ödeyebileceklerini ölçmek için soruyorum

Genellikle işletmelerin işlerini kolaylaştıracak otomasyonlar yapmayı planlıyorum. 15-20 tane işletmeye otomasyonlarımı yerleştirdiğimde ihya olurum sanırım
İşçi nüfus'dan pek bir beklentiniz olmasın hocam, onlar çalışıp ülkelerinde yemek için gelen köleler. asıl önemli olan Araplar. 😃