Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok ben çalışmaya gitmeyeceğim hocam Gördüğüm bir kaç eksiklik var. Onları tamamlayacak bir proje geliştireceğim. Bu projeye aylık ne kadar ödeyebileceklerini ölçmek için soruyorum Genellikle işletmelerin işlerini kolaylaştıracak otomasyonlar yapmayı planlıyorum. 15-20 tane işletmeye otomasyonlarımı yerleştirdiğimde ihya olurum sanırım
arap yarım adasındakiler petrolün biteceğini bildiği için Özellikle teknoloji alanında çok fazla yatırım yapıyorlar diye biliyorum. İnşallah aradığınızı bulursunuz.
Ben de nasipse göç etmek istiyorum. o yüzden yazıverdim. normalde arap ülkeler bana biraz ters ama nedense bir tek kuveyt ilgimi çekiyor biraz...