Yaşamadım ama babam çalışmaya gitti, duyduğuma ve araştırdığımda göre yerli nüfus yani Araplar yaklaşık 300.000 kişi, gerisi yabancı işçi. Ekonomileri harika, 1 Kuveyt dinarı 60 ₺. dünyanın en iyi para birimi. 300.000 kişilik yerli Arap nüfus'dan bahsetmiştim. işte bunlar para babası, hepsi zengin keyfinde bildiğimiz Araplar. işçi olarak giden nüfus bunlara hizmet için var. işçi nüfus hakkında pek bilgim yok. ama ekonomi, yaşam, sosyal aktivite ve ücretlerin iyi olduğunu biliyorum. Kuveyt ekonomisi dolar, Euro kullanmaz. bişey satacaksa dinar geçerlidir. doğalgaz üretiminde dünyada ilk 3'teler diye biliyorum. ekonomik olarak çok güçlüler, babam 2016/2017'de çalışmaya gitmişti o zamanlar dinar 10-20 lira idi şuan 60 lira. TL o zamandan beri %××× değer kaybederken adamlar para birimlerini 3 e 4 e katladı ve hala da devam ediyorlar. babam çalışmaya gittiği için ve uzun zaman çalıştığı için benimde ufakta olsa bi bilgi birikimim var. Türkiye'ye göre fiyatlar pahalı, ama maaşı Kuveyt parasıyla alacağından pek sorun yaratacağını düşünmüyorum. eğer çalışıp Türkiye'de harcayacaksan o zaman daha da iyi olur. ülkede kişi başı düşen gayri safi milli hâsıla 70.000 doların üzerinde. yabancı işçilere verilen ücret internette yazdığına göre şuan 500 dinar (30.000) (500 dinar ortalamadır, yapacağın ise göre artabilir) TL olarak görünüyor. eskiden olsa market fiyatları üzerinden tahminde bulunurdum ama 2017 ile 2022 yi kıyaslayamam. İnternette Kuveyt için 2022 bazlı fiyatlar hakkında bilgi veren videolar var. alacağın maaş üzerinden bir karar verebilirsin. çöl iklimi olduğu için sıcaklık daha fazla. 50 dereceyi buluyor.

ayrıca herkesi almıyorlar. son birkaç senedir vize işlemlerinde daha özenliler.