MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Ttnet 24mbit vdsl kullanıyorduk. Sözleşme bitince Türk.net 100mbit'e geçtik. Lakin 24mbit olan daha iyiydi. Sözde 50-60 mbit hız alıyoruz ama wifide aşırı yavaşlık mevcut. Film izlenmiyor, televizyon izlenmiyor (iptv) sürekli donma mevcut. Özellikle akşam saatleri bir şey izlemek mümkün değil.

vdsl modemde fiber paket kullanmaya çalıştığımız için mi bu sorun yaşanıyor?

Modem vdsl modem, 5g desteği yok.
Fiber kutusu var binada 5 yıldır çalışıyor ama alt yapı yok olarak ilginç bir şekilde.
Fiber konusunu bilemem hocam ama konu bana modeminiz veya televizyonunuz ile alakalı gibi geldi. Bizdede evde 100 Mbs mevcut. Modem diğer odada TV 25-35 arası alıyor wifiden. Pc getirdiğimde 60 falan alabiliyorum telefonla ise 50 falan alıyorum. Olay sinyal alıcı ve vericilerinizle alakalı gibi geldi bana...
Genelde tv cihazlarındaki wifi modülleri sanırım çok kaliteli ve performanslı değiller...