Hocam binada fiber kutusu varsa Türk Telekom'da iken neden çağırıp bağlatmadınız ki?

Yani o cihaz aktif ve binada kullanan var ise, sadece sizin daireye kablo çekilecek başka yapılacak bir şey yok.

Şu an belki de dışarıdan biri bile gelip yapabilir o işi.