Merhabalar,
Ttnet 24mbit vdsl kullanıyorduk. Sözleşme bitince Türk.net 100mbit'e geçtik. Lakin 24mbit olan daha iyiydi. Sözde 50-60 mbit hız alıyoruz ama wifide aşırı yavaşlık mevcut. Film izlenmiyor, televizyon izlenmiyor (iptv) sürekli donma mevcut. Özellikle akşam saatleri bir şey izlemek mümkün değil.

vdsl modemde fiber paket kullanmaya çalıştığımız için mi bu sorun yaşanıyor?

Modem vdsl modem, 5g desteği yok.
Fiber kutusu var binada 5 yıldır çalışıyor ama alt yapı yok olarak ilginç bir şekilde.