Sorunun cevabını kim için vereceğimize bağlı. Kendimiz içinse zaten kendimizi en iyi yine kendimiz tanırız.

Eğer insan bir vicdana sahipse dünya için çalışması mantıklı. Çünkü bu insanlar eğer çalışkanlarsa yaptığı işler de illa ki bir noktada başka insanlara, diğer canlılara veya doğaya bir şekilde katkı sağlayacaktır.

Eğer vicdana sahip değilse gözü her zaman açtır, tüm elde ettiklerini kendisi için ister. Kendisi ve belki yakın ailesi dışında kimseyi umursamaz.